شرایط خرید کردن(راهنمای خرید)
ورود به صفحه اصلی
ورود به صفحه کالای مورد نظر
مدل ،رنگ کالا و گارانتی در صفحه کالا انتخاب کنید. قیمت, گارانتی و رنگ متغییر است با کلیک بروی عنوان کالا تغییر قابل مشاهده است.(عکس کالا بر اساس رنگ هم تغییر خواهد کرد)مرجع انتخاب شما عکس اول کالا است. مرجع اقلام همراه توضیحات فنی زیر محصول است. (تعداد کالا در حالت پیشفرض 1 عدد است .در برخی موارد تعداد کالا جفت یا بیشتر میباشند که در عکس اول کالا درج میگردد)
کالای مورد نظر خود را با کلیک بر روی آن انتخاب کنید و به سبد خرید شما اضافه خواهد شد( برای اینکه متوجه شوید کدام کالا و گارانتی رو انتخاب کرده اید بعد از کلیک بروی آن عنوان دوم کالا که زیر عنوان اصلی کالا است تغییر میکند)
مراحل خرید و تکمیل اطلاعات را انجام دهید
بعد از ثبت خرید خود با شما تماس گرفته میشود (در صورت پرداخت نکردن یا در صورت وجود مغایرت و عیب)
در صورت پرداخت و عدم وجود مشکل کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد
*گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی به معنی کالای بدون گارانتی است که صحت, سلامت و اصل بودن این کالاها تا 10 روز بر عهده فوپ آی تی است.
همه کالاهای با گارانتی اصالت تست میشوند و با هولوگرام اصالت ارسال میشوند.
شرایط استفاده از 10 روز ضمانت بازگشت کالا:
1-اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:
این تفاوت ظرف مدت 24 ساعت کاری باید اطلاع داده شود.
در صورتیکه این تفاوت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ بازگردانده شود در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.
مسئولین فنی ظرف مدت 48 ساعت از دریافت کالا به بررسی تفاوت پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض میگردد. در صورت عدم تایید کالا برای مشتری پس فرستاده میشود.
کالای مورد نظر خود را بدرستی انتخاب کنید(در صورت نیاز به مشاوره تماس بگیرید)
کالای خریداری شده اصل نباشد( در صورتی که غیر اصل بودن کالا در مشخصات صفحه کالا درج نشده باشد)
2-وجود ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده:
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 1 روز کاری پس از دریافت کالا، اطلاع داده شود.این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل میشود.
پس از دریافت و پذیرش کالا، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
اقلام زیر شامل این بند نمیشوند:
کارت گرافیک بایوس خورده، هارددیسک، CPU اینتل،پیکسل سوخته ی مانیتور تا 5 پیکسل، سوکت مادربردهای که آسیب ظاهری دیده اند.
این اقلام توسط خود مشتری باید به گارانتی ارسال شود.
3- کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
مسئولین فنی ظرف مدت 48 ساعت از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض میگردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده میشود.
* کالاهای با گارانتی اصالت با توجه محدود بودن زمان گارانتی 24 تا 48 ساعت کاری بعد از دریافت کالا شامل گارانتی میگردد.
4- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر اطلاع داده شود.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 4 روز کاری، باید انصراف خود را اطلاع دهد.
مجموعه فوپ کالاهایی که هیچ کدام از گزینه های بالا را شامل نمیشود مرجوع نمیکند و در شرایط خاص برگرداندن آن پس از تایید کارشناس فروش است، چرا که کالاهای خاص و اجناس لوکس و کالاهایی که کم فروش میباشند و همچنین کالاهایی که به درخواست مشتری خریداری میشوند از این شرایط مثتثنی میباشند که فقط با تایید کارشناس فروش و به قیمت روز محاسبه و مرجوع خواهند شد.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.
همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
5- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
در صورتی که آسیب قبل از تحویل گرفتن بسته قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن بسته خودداری نماید تا کالا برای بررسی و ارسال مجدد به فوپ آی تی مرجوع شود.
از آنجا که کالا بصورت حرفه ای در فوپ آی تی بسته بندی میشود و تحویل به موسسات حمل و نقل معتبر میشود ،هرگونه آسیب در حمل و نقل به عهده ی موسسه حمل و نقل کننده است و فوپ آی تی تنها در صورت تایید شرکت حمل و نقل کننده خسارت را جبران مینماید.
کالای آسیب دیده باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه همه ی متعلقات و لوازم جانبی به انضمام صورت جلسه شرکت حمل و نقل کننده به فوپ آی تی ارسال شود.
مسئولین فنی ظرف مدت 48 ساعت از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض میگردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده میشود.
6- کالا های دارای گارانتی رسمی در صورت داشتن ایراد و مشکل تعهد گارانتی و خدمات پس از فروش آن با شرکت گارانتی کننده است و فروشنده تعهدی در قبال آن ندارد.
7- تحویل کالا و امضای شما به شرکت های حمل و نقل کننده به مثابه تحویل گرفتن سالم و صحیح است. لطفا دقت و حساسیت لازم را لحاظ نمایید.
8- اساس عودت کالای ایراد داره یا ناقص داشتن مدرک است( گرفتن ویدیو هنگام باز کردن یا آنباکس الزامی مبباشد).
*شرایط ضبط ویدیو بدین صورت است : قبل از بازگشایی جعبه یا کارتن شروع شود - سریال و کارت گارانتی مشخص و واضح باشد - نام فروشگاه فوپ آی تی در آن ذکر گردد - ویدیو باید کامل یکسره بدون تقطیع یا تدوین باشد - ویدیو باید انواع تست فنی, فیزیکی و انجام گردد .
محاسبه هزینه ارسال:
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناس فوپ آی تی برسد، هزینه های ارسال به عهده مشتری است.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناس، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
- در غیر از موارد بالا هزینه ارسال عودت کالا و ارسال مجدد بر عهده مجموعه فوپ آی تی است.
مواردی که شامل شرایط عودت نمیشود :
الف ) باز کردن پلمپ دستگاه به هردلیلی
ب ) مهمترین نکته این است که بعضی از مشتریان به اشتباه فکر میکنند که اگر تا 10 روز از خرید کالا نگذشته باشد میتوانند کالای خود را بدون دلیل فنی عودت دهند، در حالیکه مسئولیت انصراف از خرید با فوپ آی تی نیست / لذا قبل از خرید کاملا مطمئن شده و سپس خرید خود را انجام دهید. برای خرید بهتر میتوانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید جهت بهره گرفتن از راهنمایی به آیدی مجموعه فوپ آی تی پیام دهید.
ج ) در مورد صفحات نمایش از قبیل مانیتور وغیره هم تا 5 پیکسل سوخته از صفحه نمایش شامل گارانتی نمیشود.
کالاهای سفارشی :
کالاهای که عنوان سفارشی درج گردیده کالاهای میباشند که بر اساس سفارش شما از کشور مبدا (چین, دبی ) سفارش گذاری میشود. زمان تحویل این کالاها بسته به سفارش بین 20 تا 60 روز کاری متغییر است. قیمت کالاها تقریبی است و بر اساس نرخ ارز متغییر است.
گارانتی کالاها در کشور مبدا است .مجموعه فوپ آی تی هیچ دخالتی در امور گارانتی ندارد.در صورت داشتن گارانتی و معیوب شدن کالا به کشور مبدا عودت داده میشود.
ساعت کاری :
ساعت کاری مجموعه فوپ آی تی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 18 _ روز های پنجشنبه 10 تا 14 است(روز های تعطیل رسمی تعطیل است)
شرایط عودت وجه :
بنا به هر دلیلی قرار بر عودت و واریز وجه باشد. در قسمت بازگشت وجه اطلاعات خرید, علت, شماره حساب یا شماره کارت را بنام شخص خریدار وارد نموده.مبلغ بعد از 1 تا 48 ساعت به حساب واریز میگردد.
پیشنهادات, انتقادات, نظرات و سوالات خود را در قسمت تماس با ما یا در آیدی تلگرام fopit@ مطرح کنید.